Felére csökken az ügyintézési idő a K&H Biztosítónál

Felére csökken az ügyintézési idő a K&H Biztosítónál

Többszörösére nőtt a biztosítós ügyeiket a K&H Biztosító netes portálján intéző ügyfelek száma, részben ezért megújult az ügyfélportál - közölte a K&H. A regisztrált ügyfelek száma három év alatt több mint 300 százalékkal, a feltöltött dokumentumok száma pedig 426 százalékkal nőtt. A netes dokumentumfeltöltések nemcsak gyorsabbá teszik az ügyintézést, de ennek köszönhetően még nagyjából 2,6 tonna papírt is megspóroltak az ügyfelek. A megújult virtuális felület az eddiginél is masszívabb biztonsági rendszerrel, például kétlépcsős azonosítással használható a jövőben, ráadásul felével, harmadával csökken az ügyintézési idő is.

Jól vizsgáztak környezetvédelemből a K&H Biztosító ügyfelei: több tonnányi papírt mentettek meg az online dokumentumfeltöltésnek köszönhetően három év alatt. A társaság online ügyfélportáljára regisztráltak száma tavaly már meghaladta a 100 ezret, ami több mint 300 százalékkal haladja meg a 2015-ös szintet. 2018-ban több mint 847 ezer ügyet indítottak, ez 356 százalékos növekedést jelent az említett hároméves időtávon. Az ügyfélportált idén júniusban a legtöbben hétfőként délelőtt 11 és 1 óra között vették igénybe. Egyre többen használják mobileszközről az oldalt: arányuk 3 éve alatt 8 százalékról 27 százalékra nőtt.

Papírhegyek helyett

Az érintettek tavaly összesen 312 ezer dokumentumot kaptak a felületen keresztül a postai út helyett, 426 százalékkal többet, mint 2015-ben. Az online felület használatával nagyjából 2,6 tonna papírt spóroltak meg 2015 és 2018 között, ekkora mennyiséget nem kellett ugyanis postai úton kiküldeni az ügyfeleknek.

332 ezer belépés, megújult portál

A múlt évben egyébként 102 ezer regisztrált felhasználó 332 ezer alkalommal jelentkezett be a felületre. A K&H a nagy érdeklődés miatt most megújította az online ügyfélportálját. Ennek keretében még könnyebben megy az ügyintézés, még masszívabb biztonsági rendszer mellett. A regisztrált ügyfelek azonosítása a belépésnél kétlépcsős lesz, ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy SMS-ben is kapnak egy jelszót, amely szükséges lesz a rendszer használatához.

További újdonsága a biztosító rendszerének, hogy a regisztrált és belépett ügyfelek 30 különböző ügyet indíthatnak néhány kattintással, további azonosító és/vagy szerződési adatok megadása nélkül. Ez a megoldás a korábbinál 30-50 százalékkal kevesebb ügyintézési időt eredményez az érintettek számára.

Fotó: Pixabay

Biztosítók